În data de 31.05.2024, la sediul Asociației Persoanelor cu Dizabilități Valea Jiului, a avut loc Adunarea Generală a membrilor asociației.
În cadrul acestei ședințe au fost adoptate un număr de 4 hotărâri referitoare la organizarea și buna desfășurare a activității asociației. Iată despre ce hotărâri este vorba:
- Hotărârea nr. 14/31.05.2024, prin care se reînoiește împuternicirea doamnei Puskas Melinda Maria, pe termen de 6 luni, pentru scoaterea din asociație a urnei numărul 6 pentru diferitele coampanii umanitare ale asociației, depunerea banilor din urnă la bancă, achiziția strictului necesar pentru desfășurarea activității asociației și achitarea utilităților;
- Hotărârea nu. 15/31.05.2024, privitoare la modificarea hotărârii 43 din 30.10.2023, în vederea realizării și tipăririi în viitorul apropiat al revistelor: Revista A.P.D.V.J. și Revista 24;
- Hotărârea nr. 16/310.05.2024, privind situația d-nei Toboșaru Neluța-Ana în cadrul Asociației Persoanelor cu Dizabilități Valea Jiului;
- Hotărârea nr. 17/31.05.2024 privind actualizarea cererilor de adeziune, ale cărților de identitate și ale certificatelor de handicap ale membrilor Asociației Persoanelor cu Dizabilități Valea Jiului. Astfel, membrii care și-au schimbat actul de identitate, certificatul de handicap, au obligația să aducă la asociație o copie conformă cu originalul și să își reactualizeze cererea de adeziune. Totodată, este obligația membrilor de a anunța asociația despre orice modificare a actului de identitate și a certificatului de handicap și de a depune la sediul asociației o copie conformă cu originalul a noilor acte de identitate sau certificate de handicap, după caz.